Klik-Klik

Klik-Klik..

12/10/11

Dear Sumone who always with me...

Entry kalini ditujukan kepada seseorang yang always with me..

jika dulu aku tiada tempat menjadi petunjuk arah mata nie, skang dah ade, hooray!! bukannya apa.. mungkin dah biasa sentiasa bersama.. tapi now i'm 25 big girl.. dulu ye aku boleh menangis.. selama 4 tahun aku menangis dan sentiasa melayan perasaan yang aku rasa macam orang bodoh.. kaku.. tapi alhamdulillah. mmg terasa lambat.. tapi he's always with me... saat saya sakit hinggalah saya sihat.. dan juga hinggalah saya kecundang dengan encik DOMOKUN saya, senang cite.. die sentiasa dengan saya.. 24 jam nk katakan always tu x jugak.. kne berpada2.. hati saya sangat sebak die hanya mampu melihat saya dari kejauhan sahaja, sentiasa menanti saya di hadapan HUKM semata ingin mengetahui keadaan saya, dan sentiasa bertanya perkembangan saya.. ya allah menitisnya air mata bila diingatkan balik... saat paling saya terharu pertama kali dalam hidup saya.. mendapat bunga ros darinya walaupun dia menggunakan nama samaran..

bila MR DOMOKUN saya menduakan saya, ketika itu die sentiasa memberi semangat dan kata2 perangsang yang paling bermakna..even i pergi bantu domokun dalam kesusahan sebaliknya i kne marah... ape yg diperkatakan adalah benar semata-mata.. sekali lagi hati saya sangat sebak memikir yang die begitu terlalu menjaga saya... ya allah kenapa begitu lambat aku mengenalinya.. mungkin ini takdir..

saya 25 tahun seorang wanita.. harus berfikiran ke arah hadapan.. dan die sebenarnya membuka mata saya tentang realiti kehidupan ini...

tatkala aku mendapat tahu bekas tunangku telah mendirikan rumahtangga.. pada mulanya aku mmg tak boleh menerima hakikat.. malam tue aku terpaksa berterus terang dengan apa yang aku buat.. pada mulanya die agak marah.. aku bimbang bila die akan berlalu pergi meninggalkan aku.. dan putus asa.. setiap kali aku duduk sambil ditemani lagu dan diari.. ingatanku kepadanya tetap ada.. teringat tatkala die begitu susah hati dan sanggup menanti depan pintu utama dan sanggup ambil cuti selama bnyak mungkin... dan memberi aku sejambak bunga rose.. ya ampunn.. bahagiaa terasa..

nak lagi bunga rose kalo ade rezeki... terbayang if dapat suprise bunga rose again...hehehehe..
for me now he always with me.. even i dah xde pape sekalipun dengan die.. die akan sentiasa dengan i x kira apepun...

" Ya allah, berikan die kehidupan yang sempurna, kerana die telah banyak menyedarkan hambamu yang cetek pemikiran ini ya allah.. ....."

sekali lagi, aku bersyukur dipertemukan dengan die walau terlambat.. tapi aku bahagia dengan setiap kata-kata semangat yang diberi.... thanks sangat to my MR BLISS

Tiada ulasan: